Bezpłatna wysyłka próbek (na terenie UE)
W 100% naturalna powierzchnia kamienna
Dostępnych jest ponad 70 dekorów
Oryginał od 2002 r.
Gorąca linia +48 696 461 590.

Czy mogę zwrócić materiał, jeśli mi się nie spodoba?

Na ogół zwrot Slate-Lite jest możliwy.

Wyjątek: z wymiany wyłączone są rkońcówki serii, formaty specjalne i towary powlekane! (zob. także OWH pkt 12)

Należy zwrócić uwagę na punkt 12 naszych Ogólnych Warunków Handlowych dotyczący możliwości zwrotów:

Wyciąg z OWH
12 Zwrot lub odstąpienie od zamówienia

W przypadku zwrotu zamówionych towarów nieposiadających wad materiałowych zostanie pobrane 15% wartości sprzedaży lub co najmniej 30 EUR na poczet opłat manipulacyjnych. Opłaty te wynoszą max 150 EUR. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotom. Niniejsze rozporządzenie ma zastosowanie do klientów biznesowych.

Towary muszą być nieuszkodzone, tzn. w takim samym stanie, w jakim opuściły magazyn.

Zostanie to sprawdzone podczas kontroli towarów przychodzących. Wszelkie uszkodzenia powstałe podczas przesyłki zwrotnej zostaną udokumentowane zdjęciami i przesłane do Klienta.

W przypadku zniszczenia arkusza, jego wartość zostanie pomniejszona o 50% ceny zakupu. W przypadku innych wad, takich jak plamy tłuszczu (tłuszcz z palców) gdy arkusz należy wyczyścić nastąpi obciążenie 30% ceny zakupu (za arkusz). Klient musi zadbać o to, aby towary zostały zwrócone do nas w bezpiecznym dla transportu opakowaniu.

Z wymiany wyłączone są końcówki serii, formaty specjalne i towary powlekane!

Sprawdzenie zamówionych towarów przez Klienta:

Klient musi sprawdzić towary przy odbiorze przesyłki i upewnić się, że firma przewozowa dostarczyła mu towary w idealnym stanie.

W przypadku oczywistych uszkodzeń Klient nie powinien przyjmować towaru i zwrócić ten fakt do firmy przewozowej.

W przypadku wszystkich zamówień należy zapewnić aklimatyzację towaru przed jego rozpakowaniem (rozwinięciem), aby uniknąć uszkodzeń.

W miesiącach zimowych (październik - Wielkanoc), a także w przypadku krajów o chłodniejszym klimacie, zalecamy wysyłkę dużych formatów wyłącznie na płasko na paletach, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu i rozwijania materiału. Wysyłka zwiniętych arkuszy za pośrednictwem firmy UPS odbywa się na ryzyko Klienta.

Pragniemy zaznaczyć, że wszystkie nasze faktury będą wysyłane drogą elektroniczną w formacie PDF i że należy je przechowywać w niezmienionej formie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Oddzielna wysyłka w formie papierowej nie ma miejsca.

https://www.slate-lite.pl/Najczesciej-zadawane-pytania-dotyczace-Slate-Lite/Najczesciej-zadawane-pytania-dotyczace-Slate-Lite/Zwroty/Zawartosc/Czy-moge-zwrocic-material-jesli-mi-sie-nie-spodoba
Kontakt z nami!