Bezpłatna wysyłka próbek (na terenie UE)
W 100% naturalna powierzchnia kamienna
Dostępnych jest ponad 70 dekorów
Oryginał od 2002 r.
Gorąca linia +48 696 461 590.

Wysyłka


Jakie są koszty wysyłki?

Koszty wysyłki są obliczane indywidualnie w zależności od wielkości i wagi zamówienia. Koszty wysyłki można w każdej chwili sprawdzić w koszyku.

Jak długi jest czas dostawy?

Na terenie Europy dostarczamy za pomocą naszego partnera wysyłkowego UPS zazwyczaj w ciągu 2-3 dni roboczych, w przypadku zamówień spedycyjnych w ciągu 5-7 dni roboczych. W przypadku dostaw zagranicznych czas dostawy jest inny.

Z jaką firmą spedycyjną zostanie wysłana moja paczka?

Nasze towary wysyłamy za pośrednictwem naszych partnerów wysyłkowych UPS i Dachser.

Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Aby sprawdzić status dostawy swojego zamówienia, wejdź na fakturę, którą otrzymałeś e-mailem. Dla każdej paczki, która zostanie do Ciebie wysłana, otrzymasz potwierdzenie wysyłki zawierające link do śledzenia przesyłki.

W ten sposób zawsze będziesz wiedzieć, gdzie znajduje się Twoja przesyłka i ile czasu zajmie jej dotarcie do Ciebie.

Jak mogę się upewnić, że złożyłem zamówienie prawidłowo?

Jeśli chcesz sprawdzić, czy Twoje zamówienie zostało złożone poprawnie, możesz to sprawdzić w potwierdzeniu zamówienia, które wysyłamy Ci e-mailem.

Ponadto możesz znaleźć swoje zamówienia na swoim koncie klienta w sekcji "Zamówienia".

Jeśli nadal masz pytania dotyczące zamówienia, możesz w każdej chwili skontaktować się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem info@slate-lite.com, z przyjemnością udzielimy Ci pomocy.

Co mogę zrobić, jeśli otrzymam uszkodzony towar?

Jeśli dostarczony przez nas towar jest uszkodzony lub w jakikolwiek sposób niesprawny, prosimy o kontakt pod adresem info@slate-lite.com. Jeśli przedmiot jest uszkodzony, prosimy o przesłanie zdjęcia wady wraz z e-mailem, abyśmy mogli szybko znaleźć rozwiązanie.

Czy mój adres wysyłki może być inny niż adres na fakturze?

Możesz dostarczyć swoje zamówienie na adres inny niż adres na fakturze, np. do miejsca pracy. Aby to zrobić, wystarczy dodać inny adres dostawy podczas zapytania o adres, przed zakończeniem zamówienia.

Czy mogę zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?

Prosimy o wyrozumiałość, ponieważ w Slate-Lite nie ma możliwości zmiany adresu dostawy po złożeniu zamówienia. Zamówienia są realizowane natychmiast i dlatego niestety nie możemy zagwarantować zmiany. Jeśli podany adres dostawy nie może zostać znaleziony lub przesyłka nie może zostać dostarczona, zostanie ona do nas zwrócona. Jak tylko otrzymamy przesyłkę ponownie i zostanie ona sprawdzona, przelejemy kwotę na Twoje konto przy użyciu podanego przez Ciebie sposobu płatności.

Do jakich krajów realizujemy dostawy?

Obecnie realizujemy dostawy do następujących krajów:

Niemcy, Austria, Albania, Belgia, Bułgaria, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Wielka Brytania, Irlandia, Islandia, Włochy, Kanada, Chorwacja, Łotwa, Lichtenstein, Litwa, Luksemburg, Malta, Meksyk, Holandia, Norwegia, Polska, Portugalia, Rumunia, Szwecja, Szwajcaria, Słowacja, Słowenia, Hiszpania, Czechy, Węgry, USA, Cypr.

 


Kontakt z nami!