Najczęściej zadawane pytania dotyczące Slate-Lite
Jeśli masz jakiekolwiek pytania, na które nie ma odpowiedzi w naszym FAQ, prosimy o kontakt:
Zawsze jesteśmy dla Państwa pomocni.
Top 3 Pytania
Jeśli towary nie zostały jeszcze wysłane, możemy w późniejszym terminie zmienić adres dostawy i wysłać je na właściwy adres. Należy jednak pamiętać, że mogą powstać dodatkowe koszty, jeśli adres dostawy jest bardzo odległy (np. w innym kraju) od starego, podanego adresu dostawy.
Jeśli towar został już wysłany, późniejsza zmiana adresu dostawy jest niestety niemożliwa. W takim przypadku możesz odmówić przyjęcia przesyłki, abyśmy mogli przekazać prawidłowy adres dostawy spedytorowi lub firmie kurierskiej.
Możesz też przyjąć towar pod wskazanym adresem i samodzielnie przesłać go pod właściwy adres dostawy.
W każdym przypadku prosimy o kontakt z naszym działem sprzedaży, aby szybko uzyskać pomoc: emilia@slate-lite.com
Jeśli podczas sprawdzania zamówienia zauważysz, że otrzymałeś zły rozmiar, skontaktuj się z naszym działem sprzedaży: emilia@slate-lite.com.
Ułatwisz nam pracę, jeśli już na tym etapie dołączysz jedno lub dwa zdjęcia.
Jeśli towar został dostarczony uszkodzony i jest to widoczne z zewnątrz, prosimy o potwierdzenie tego faktu przez kierowcę. Jeśli przesyłka wykazuje uszkodzenia zewnętrzne i nie masz pewności, czy coś jest uszkodzone, poproś kierowcę o potwierdzenie tego faktu.
Następnie należy dokładnie sprawdzić towar pod kątem ewentualnych wad lub uszkodzeń, a potem niezwłocznie skontaktować się z naszym działem sprzedaży: emilia@slate-lite.com.
Najlepiej jest dołączyć zdjęcia uszkodzeń (materiału i opakowania).
Masz również możliwość odmowy przyjęcia paczki/palety, jeśli uszkodzenia są już widoczne. Jeśli nadal chcesz otrzymać towar, skontaktuj się z nami bezpośrednio, abyśmy mogli wysłać do Ciebie nowy towar.