Bezpłatna wysyłka próbek (na terenie UE)
W 100% naturalna powierzchnia kamienna
Dostępnych jest ponad 70 dekorów
Oryginał od 2002 r.
Gorąca linia +48 696 461 590.

Co mogę zrobić, jeśli podczas składania zamówienia podałem nieprawidłowy adres dostawy?

Jeśli towary nie zostały jeszcze wysłane, możemy w późniejszym terminie zmienić adres dostawy i wysłać je na właściwy adres. Należy jednak pamiętać, że mogą powstać dodatkowe koszty, jeśli adres dostawy jest bardzo odległy (np. w innym kraju) od starego, podanego adresu dostawy.

Jeśli towar został już wysłany, późniejsza zmiana adresu dostawy jest niestety niemożliwa. W takim przypadku możesz odmówić przyjęcia przesyłki, abyśmy mogli przekazać prawidłowy adres dostawy spedytorowi lub firmie kurierskiej.

Możesz też przyjąć towar pod wskazanym adresem i samodzielnie przesłać go pod właściwy adres dostawy.

W każdym przypadku prosimy o kontakt z naszym działem sprzedaży, aby szybko uzyskać pomoc: emilia@slate-lite.com

https://www.slate-lite.pl/Najczesciej-zadawane-pytania-dotyczace-Slate-Lite/Najczesciej-zadawane-pytania-dotyczace-Slate-Lite/Zawartosc/Wysylka-i-dostawa/Co-moge-zrobic-jesli-podczas-skladania-zamowienia-podalem-nieprawidlowy-adres-dostawy
Kontakt z nami!