Bezpłatna wysyłka próbek (na terenie UE)
W 100% naturalna powierzchnia kamienna
Dostępnych jest ponad 70 dekorów
Oryginał od 2002 r.
Gorąca linia +48 696 461 590.

Co mam zrobić, jeśli zamówienie zostanie dostarczone uszkodzone?

Jeśli towar został dostarczony uszkodzony i jest to widoczne z zewnątrz, prosimy o potwierdzenie tego faktu przez kierowcę. Jeśli przesyłka wykazuje uszkodzenia zewnętrzne i nie masz pewności, czy coś jest uszkodzone, poproś kierowcę o potwierdzenie tego faktu.

Następnie należy dokładnie sprawdzić towar pod kątem ewentualnych wad lub uszkodzeń, a potem niezwłocznie skontaktować się z naszym działem sprzedaży: emilia@slate-lite.com.
Najlepiej jest dołączyć zdjęcia uszkodzeń (materiału i opakowania).

Masz również możliwość odmowy przyjęcia paczki/palety, jeśli uszkodzenia są już widoczne. Jeśli nadal chcesz otrzymać towar, skontaktuj się z nami bezpośrednio, abyśmy mogli wysłać do Ciebie nowy towar.

https://www.slate-lite.pl/Najczesciej-zadawane-pytania-dotyczace-Slate-Lite/Najczesciej-zadawane-pytania-dotyczace-Slate-Lite/Najczesciej-zadawane-pytania-dotyczace-Slate-Lite/Zawartosc/Wysylka-i-dostawa/Zwroty/Co-mam-zrobic-jesli-zamowienie-zostanie-dostarczone-uszkodzone
Kontakt z nami!